Підшипникові вузли

Підшипниковий вузол це - прилад, що розроблено для монтажу систем обертання машин та механізмів на яких вони були відсутн без внесення значних конструктивних змін до основного обладнання або якщо конструктивно немає базових умов для виготовлення їх. Має дві основні складові – монтажний корпус та підшипник.

На зовнішньому кільці підшипника монтажна площина виконана у вигляді опуклої сфери а корпусі відповідної увігнутої форми монтажна порожнина, завдячуючи цій конструції вузол може працювати при невеликих осьових прекосах.

  

Корпусні підшипники мають дуже широкий діапазон сфер застосування, зокрема в аграрній промисловсті, металургійних галузях, харчовій промисловсті та іншіх, загалом працють в складних умовах експлуатації при сильному забрудненні. Тому такі підшипники в основному випускаються закритого типу.

Корпусні кулькові радіальні підшипники з подовженим внутрішнім кільцем:

 

Фіксація на валу відбувається за допомогою гвинтів з внутрішнім шестигранником, монтажної конічної вутлки, ексцентрикового кільця або просто на вал з натягом та сопорною гайкою. Залежно від виробника також можуть застосовуватись і інші методи фіксації.

 

Основні типи корпусів. Можуть виготовлятися з композитних маріалів, литого чавуну або штампованої листової сталі.

Корпус опора.

  

Корпус фланецевий.

Корпус натяжний.