Які інноваційні технології застосовуються при виробництві підшипників?
Крім вимог до якості, існують підвищені стандарти до екологічної безпеки
Сьогодні пріоритети у виробництві підшипників істотно відрізняються від тих, які були встановлені ще 20-30 років тому. Поряд з основними вимогами щодо якості та стандартів, необхідна відповідність нормам екологічної безпеки.
Це сьогоднішні реалії, які в основному, виконуються у всіх країнах світу.
Інновації на ринку виробництва підшипників в останні роки зустрічаються все частіше. Це обумовлено зростаючими вимогами до даних виробів, які пред'являються сучасними технологіями та появою нових зразків машин і механізмів. Їх конструктивне виконання направлене на збереження наввколишнього середовища та не забруднення атмосфери, тому і комплектуючі, а саме підшипники, повинні відповідати високим вимогам.
Сучасне виробництво пред'являє істотно збільшені вимоги до організації мастила обробних центрів і шпиндельних систем різного верстатного обладнання. При цьому обов'язковими умовами є не тільки забезпечення необхідної продуктивності і частоти обертання, а й екологічна безпека.
Серед основних типів підшипників розрізняють підшипники ковзання, підшипники кочення. Ті, які відносяться тільки до підшипників ковзання, діляться на газостатичні, гідростатичні, газодинамічні, гідродинамічні та магнітні підшипники.
Сучасні технології виробництва підшипників
Якщо вже говорити про виробництво підшипників, то слід зазначити, що найбільш прибутковим є виготовлення підшипників кочення. Справа в тому, що подібні підшипники вважаються високоточними, високотехнологічними виробами, які в процесі виробництва проходять багато операцій. Сам підшипник такого плану складається з окремих деталей: кільця, самого тіла кочення (у вигляді ролика або кульки), сепаратора, захисних шайб і заклепок. Тому виробництво підшипників - це перш за все виробництво окремих конструкційних деталей, потім йде збірка і додаткові техногенні роботи по пробним випробуванням всіх окремих деталей, тільки після цього здійснюється маркування, попереднє мастило і нарешті - упаковка готової продукції.
Слід відзначити той факт, що при виробництві підшипників такого плану застосовують особливу сталь, окремо для тіл кочення і кілець, окремо для сепаратора, так як підшипники, як правило, відчувають під час роботи колосальні фізичні навантаження, іноді навіть хімічні та термічні несприятливі впливи. У випадку з кільцями і тілами кочення найчастіше при виробництві використовують сталь, виготовлену з заліза, але, наприклад, для сепаратора такого підшипника - можна використовувати сплави, в основі яких міститься важкі і легкі метали: латунь, алюмінієві сплави, чавун, бронза, пластичні матеріали.