Що таке підшипники кулькові радіальні та їх конструктивне виконання
Підшипники кулькові радіальні
Як відомо, підшипники - це особливі технічні пристрої, які передають енергію на механічні деталі або на раму, корпус, інші частини конструкції тощо.
Кульково радіальні
Ці підшипники є найпоширенішим видом підшипників кочення, і область їх застосування дуже широка, особливо там, де присутні високі швидкості. В цих умовах втрати енергії повинні бути мінімальними. Підшипники можуть сприймати не тільки радіальне навантаження, але і осьове в будь-якому напрямку. Підшипники цього типу легко встановлюються, не викликають складнощів, та підходять для різних варіантів конструкції обладнання і умов експлуатації.
Підшипники володіють значною швидкохідністю при відповідних конструкціях. Цей тип радіальних кулькових підшипників має нерозбірну конструкцію.
Стандартне виконання
Радіальні шарикопідшипники виготовляються як у відкритому виконанні, так і з захисними шайбами і контактними ущільненнями з двох боків. Відкриті підшипники також можуть виготовлятися з кільцевими виточками на зовнішньому і внутрішньому кільці для захисних шайб і контактних ущільнень.
Зазор підшипника
Випускаються підшипники, як з нормальним зазором, так і з радіальним внутрішньому зазором більше або менше нормального.
Самовстановлення
Можливість самовстановлення радіальних кулькових підшипників відносно мала, тому повинна забезпечуватися співвідносність посадочних місць. Перекоси ведуть до несприятливого ходу руху кульок і викликають в підшипнику додаткову контактнунапругу, що скорочують термін служби. Для того, щоб додаткова напруга залишалася в певних межах, у радіальних шарикопідшипників, залежно від навантаження, допустимий лише незначний кут перекосу.
Мінімальне навантаження
Для того, щоб всі кулькові та роликові підшипники задовільно працювали, на них постійно повинно впливати певне мінімальне навантаження. Це особливо важливо, коли підшипники працюють при дуже високих швидкостях, та коли сили інерції кульок та сепаратора, а також тертя в змащувальному матеріалі можуть чинити негативний вплив на умови кочення в підшипнику. Це призведе до прослизання кульок по доріжці кочення.