Призначення масляних фільтрів у вантажівках, спеціальної та сільськогосподарської техніки

Використання масляних фільтрів у вантажівках та іншої важкої техніки

Повнопотоковий

Масло, яке всмоктується насосом, попередньо пропускається через масляний фільтр та лише після цього подається в мастильні зони. Оскільки фільтр входить до складу рухової системи, тиск масла обмежено клапаном надлишкового тиску - однієї зі складових масляного насоса. Як правило, клапан працює на обмеження тиску в межах від 3 до 5 кг/см². Якщо тиск масла стає вище зазначених меж, прокладки та сальники можуть або зруйнуватися, або бути видавленими.

Нерідко трапляється так, що тиск досягає дуже великих величин, але клапан не відкривається; як наслідок, прокладка розривається або деформується сам корпус фільтра. Справжньою причиною проблеми в даному випадку є саме клапан надлишкового тиску, а зовсім не масляний фільтр. Ускладнює діагностику те, що при охолодженні клапан начебто починає працювати справно.

Щоб не допустити перепадів тиску, між чистим і брудним маслом встановлюється спеціальний перепускний клапан, який відкривається при перепаді тиску від 1 до 2 кг / см². Стікання масла перешкоджає антідренажний клапан, і в деяких випадках ставиться антісіфонний патрубок, який не дозволяє маслу переливатися.

Частковопотоковий

Усмоктуване з картера масла передається виключно в вимагають мастила місця. Таким чином, частквопоточний масляний фільтр розміщується в лінії, яка йде паралельно основній масляної лінії, і служить для визначення співвідношення між цими лініями. Незважаючи на те, що велика частина масла надходить в систему без фільтрації, частковопоточні різновиди масляних фільтрів вельми ефективні. Окремо виділяються їх переваги в порівнянні з повітряними фільтрами - на відміну від них, масляні «багатопрохідні», тому частинки бруду просто не можуть в них затриматися. Однак через це частковопоточним фільтрам потрібно більше часу на очищення.

Комбіновані

Якщо говорити про ринок вантажної і спеціальної дизельної техніки, то найчастіше тут можна зустріти комбіновані варіанти з повнопотоковий та частковопотокових фільтрів. При цьому через повнопотоковий проходить близько 90% всього масла, а 10% відводиться на обробку частковопотоковою моделлю. Як результат - масло зберігає свої характеристики та допомагає збільшити моторесурс техніки.